.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز فعالیت اصلاح‏طلبان برای انتخابات 88

معاون تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات اصلاح طلبان از تشکیل شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم در آینده ای نزدیک خبر داد .

به گزارش مهر، جهانبخش خانجانی با اعلام این مطلب، گفت : اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم برنامه ویژه ای دارند و شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری آینده، پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس هشتم تشکیل می شود.

وی افزود: ستاد اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم این بار زودتر از گذشته و به صورت منسجم تر و با برنامه مدون تر تشکیل خواهد شد.

این عضو ستاد انتخابات اصلاح طلبان درباره ترکیب شورای سیاستگذاری جبهه اصلاحات برای تصمیم گیری درباره انتخابات ریاست جمهوری آینده، گفت: همان ترکیب شورای سیاستگذاری ائتلاف اصلاح طلبان که در مرحله اول انتخابات مجلس هشتم تشکیل شد برای انتخابات ریاست جمهوری هم کار خواهد کرد و تصمیم گیری های لازم را اتخاذ می کند.

خانجانی همچنین درباره عنوان ستاد اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز گفت: این عنوان پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مشخص می شود.

در مرحله اول انتخابات مجلس هشتم اعضای شورای سیاستگذاری متشکل از سید عبدالواحد موسوی لاری، مجید انصاری، سیدصفدر حسینی، محمد سلامتی، اشرف بروجردی، حبیب الله بیطرف و حسین مرعشی بود که این افراد به ترتیب ریاست این شورا، رئیس کمیته حقوقی و تضمین سلامت انتخابات، رئسی کمیته امور استان ها و مناطق، رئیس کمیته احزاب و تشکل های سیاسی و صنفی، رئیس کمیته اموز زنان و جوانان، رئیس کمیته تدوین برنامه مجلس و رئیس کمیته امور پشتیبانی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان را برعهده داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.